HTML

norbblog

Nagyjából mindenből elég egy halálos adag... SZIÁMI

Linkblog

2007.07.21. 00:47 Csillagtalan Távolodó

Technical support

Mivel a blog 35 napos átlag nézzetsége napi 3,4 fő, úgy gondolom most már illik magyarázni mi miért  került bele. Hogy kapcsolható velem össze az én kis internetes naplóm? Először is: nekem meglepetés számomra az, hogy ezt még mindig csinálom. Hihetelen :)
Ahogy viszza nézem körvonalazódnak bizonyos stílusbeli sajátosságok! Mire gondolok?
Példul van benne sok videóklipp meg  kép + vers +kispál, viszont a magánjellegű szöveg, imitt-amott fordul elő. Ha mégis, nagyon keveset mondó, vagy dacos-sértegestős. Ezen még dolgoznom kell. Igyekszek cenzúrázni magamat.
Videók. Röviden Kapa+Pepe közös jelenetei állatira tetszenek,mindig feldob. Ráadásul Jancsó filmben is nyomják! Hatalmas :) L'art pour L'art, imádom a humorukat. Dolák Saly Róbert szellemi kollosszus! Egyértelmű! Hofi dettó.
A kispál életem része. pont.
Képek, néha egy-kettő sikerül 100ból. Csak büszkélkedek már vele!? Ha meg mégis fönt van, de szar, az meg azért van mert nem sikerült jobb.
Versek. Nem kell megilyedni, nem vagyok ennyire intellektüel. Ritkán előfordult, hogy kiváncsiságból összesekre kerestem, és mindig találtam olyat a művek közül, ami eltalált. Persze egyértelmű a blogolás intenzívebbé tette ezt, de szerintem jót tett az oldalnak.
Annak aki olvas... Kössssz! De miért olvassátok, azt nem tudom.

Szép álmokat!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://norbblog.blog.hu/api/trackback/id/tr31122251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása