HTML

norbblog

Nagyjából mindenből elég egy halálos adag... SZIÁMI

Linkblog

2007.10.29. 11:55 Csillagtalan Távolodó

Ne rejtőz el... /Buda Ferenc/

Ne rejtőzz el, úgyis látlak!
Rádcsukom a szempillámat.
Benn zörömbölsz a szívemben,
s elsimulsz a tenyeremben,
s elsimulsz az arcom bőrén,
mint vadvizen a verőfény.
Nagyon jó vagy, jó meleg vagy,
nagyon jó így, hogy velem vagy.
Mindenekben megtalállak,
s öröm markol meg, ha látlak.
Nézz rám, szólok a szemednek,
ne fuss el, nagyon szeretlek!

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://norbblog.blog.hu/api/trackback/id/tr48211702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Betti 2007.10.30. 06:47:05

Látom megtaláltad a kedvenc versem Budától! Hosszú évek óta fújom kívülről!

Folya 2007.10.30. 23:11:59

Komáromi János: Lettem

lettem magányos csillag
véges világegyetemedben
lettem az "é"
az életedben

lettem gén
végtelen láncodban
lettem könnyed lépés
esztelen táncodban

lettem apró vércsepp
gyönyörű testedben
lettem csillanó remény
könnyező szemedben

lettem sikoly
beteljesült vágyadban
lettem sóhaj
összegyűrt ágyadban

lettem halvány holdfény
az ijesztő csendben
lettem kint felejtett könyv
az őrjítő rendben

lettem csókok íze
szikkadó szádban
lettem józan áramlat
az esztelen lázban

lettem árnyék a
szemed mögött
lettem bánat
két kezed között

lettem eső
nyár hevében
lettem húszas
koldus zsebében

lettem izzadság csepp
fénylő bőrödön
lettem ív, csókolni való
szemöldökön

lettem, amit
mindig kerestem
lettem, ami
sohasem lehettem

Betti 2007.10.31. 06:26:47

Folya! Ez szép volt, még nem ismertem!
süti beállítások módosítása